Четверг, 09.04.2020, 05:07
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Кафедра культурологии и информационной деятельности

Меню сайта
Категории каталога
Статьи [67]
Клуб выпускников [0]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Статьи

ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

УДК  004:351 (043)                                                                                     Тищенко К.В.

ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Значна кількість робочого часу витрачається працівниками органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій різних форм власності в сучасній Україні на роботу зі зверненнями громадян. Тому актуальним стає питання вдосконалення традиційних форм роботи зі зверненнями громадян за рахунок використання новітніх технологій.

Структурні підрозділи з питань роботи зі зверненнями громадян на сьогодні укомплектовані персональними комп’ютерами та периферійними устроями – сканерами, принтерами та копіювальними апаратами. Цей технічний парк постійно оновлюється та посилюється, щоб потужності персональних комп’ютерів вистачало на роботу з кількома базами даних одночасно.

Покращення роботи зі зверненнями громадян, створення її більш прозорою, прискорення обміну інформацією між установою та громадянином, скорочення терміну оброблення звернень, спрощення процедури прийняття рішення за цими документами стало можливим на підставі використання електронних інформаційних ресурсів. Веб-сайт установи містить перелік вимог до звернення (зразок), інформує про найбільш гострі проблеми, статистику та характер звернень громадян, порядок запису на прийом, розпорядок роботи електронної приймальні.

На сучасному етапі багатьма установами використовуються електронні приймальні. ЇЇ відвідувачі можуть направити звернення за адресою керівництву установи або органу влади, депутату органу влади. Звернення, які потрапляють до електронної приймальні, розглядаються згідно з встановленим порядком у нормативно-правових актах, реєструються у той же день. Відповідь на звернення відправляється за поштовою адресою, яка вказана у листі [2, 290].

Сучасними установами створюються комплексні інформаційні системи управління контактами, інтегровані з центром обробки звернень (call center). Використання такого центру як основного засобу організації контактів з мешканцями міста було обумовлено тим, що телефон як і раніше є найбільш доступним, оперативним і зручним засобом передачі інформації.

Для більш оперативного та якісного контролювання проходження і виконання звернень громадян впроваджуються системи електронного документообігу, наприклад система електронного документообігу «Контроль звернень громадян». Створюються комп’ютерні бази даних.

На сьогодні новітні форми роботи зі зверненнями громадян потребують певного вдосконалення. Проблемними залишаються такі питання: обмежена кількість нормативно-правових актів, що регулюють процес використання новітніх технологій в роботі зі зверненнями громадян; повільне розроблення спеціалізованих програм та систем електронного документообігу; недостатній рівень інформаційно-технологічної компетентності робітників структурних підрозділів роботи зі зверненнями громадян тощо. Результатом вирішення існуючих проблем повинна стати досконала система документування і роботи зі зверненнями громадян, яка буде здатна швидко і ефективно вирішувати питання, поставлені в цих документах.

Література

1. Ліпінська А. В. Технічне забезпечення інформаційної діяльності: навчальний посібник для дистанційного навчання / А.В.Ліпінська. – К. : Університет «Україна», 2007. – 312 с.

2. Нестеренко О.В. Основи побудови автоматизованих інформаційно-аналітичних систем органів державної влади /О.В. Нестеренко. – К.: Наук. думка, 2005. – 628 с.

3. Морозов А.О. Інформаційно-аналітичні технології підтримки прийняття рішень на основі регіонального соціально-економічного моніторингу / А.О. Морозов, В.Л. Косолапов. – К.: Наук. думка, 2002. – 231 с.

Категория: Статьи | Добавил: Кафедра (07.11.2010)
Просмотров: 1528 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]